Bezorgen & afhalen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

De meeste bestellingen worden geleverd bij u bezorgd door UPS of DPD. Deze koeriersdiensten leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag. Artikelen die te groot zijn of speciale aandacht nodig hebben worden door onze eigen bezorgdienst geleverd en kasten en tafels worden zelfs netjes gemonteerd.
Vóór de levering van bestelling ontvangt u een e-mail bericht van UPS of DPD met een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt zien en uw bestelling kunt volgen. U kunt ook de dag van levering wijzigen via een link in deze e-mail. Wordt uw bestelling geleverd door onze eigen bezorgdienst, dan brengen wij u ruim van tevoren telefonisch op de hoogte van het moment van levering. De bezorgafspraak wordt altijd in overleg met u gepland.

Worden er bezorgkosten berekend?

Boven de €25,- betaalt u geen verzendkosten, onder dit bedrag betaalt u slechts €5,95. Voor speciale aanvragen, zoals bijvoorbeeld voor het leveren in landen buiten de Benelux kunnen er extra verzendkosten berekend worden.

Hoe worden grote artikelen bezorgd?

Artikelen die te groot zijn voor de koeriersdienst van UPS / DPD of speciale aandacht nodig hebben worden hoofdzakelijk door onze eigen bezorgdienst geleverd. Onze eigen bezorgdienst bestaat uit professionele bezorgers en transportmiddelen. Wordt er gebruik gemaakt van onze bezorgdienst, dan brengen wij u ruim van tevoren telefonisch op de hoogte van het moment van levering. Samen met u wordt de afspraak gepland.

De klant is er verantwoordelijk voor dat een artikel geleverd kan worden in de woning. In geval dat dit niet mogelijk is door afwezigheid van lift of smalle trapopgang o.i.d., dient de klant dit aan te geven en kan er een liftservice georganiseerd worden. De kosten van deze liftservice worden voorafgaand aan de levering besproken en zijn voor rekening van de klant. De klant kan er ook voor kiezen dat MisterDesign levert tot aan de deur en vervolgens zelf zorg draagt voor verplaatsing naar de gewenste ruimte. Hiervoor worden uiteraard géén kosten in rekening gebracht.

Wordt mijn bestelling ook gemonteerd bij levering?

Grote artikelen zoals eettafels, kasten en banken worden door onze eigen bezorgdienst geleverd. Onze eigen bezorgdienst monteert alle meubelen die zij leveren. De meubelen worden naar de gewenste ruimte gebracht en voor u gemonteerd. Het verpakkingsmateriaal wordt netjes opgeruimd en meegenomen. Op die manier heeft u direct plezier van uw nieuwe artikelen.
Verlichting wordt niet geïnstalleerd, ook niet wanneer deze geleverd worden door onze eigen bezorgdienst. Wilt u echter dat uw verlichting door een professionele installateur gemonteerd wordt, dan kunnen we hier in bemiddelen. Wanneer u hier gebruik van wenst te maken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Een bezorgadres kan tot maximaal één dag voor de geplande bezorging gewijzigd worden door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zorgen ervoor dat uw leveradres wordt aangepast.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Wanneer de bezorger van UPS / DPD uw bestelling niet af kan leveren op het aangegeven moment, krijgt u een afleverbericht in uw brievenbus. Hierop staat een telefoonnummer van UPS / DPD dat u kunt bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Als u geen contact opneemt, wordt een dag later automatisch een nieuwe poging gedaan om uw bestelling af te leveren. Wanneer de aflevering na 3 pogingen niet heeft plaatsgevonden, wordt uw bestelling retour gezonden naar MisterDesign. Wij nemen vervolgens opnieuw contact met u op om een nieuwe bezorgdag te bespreken.

Wanneer er een KIALA / DPD afhaalpunt in de buurt van het afleveradres gevestigd is, kan het zijn dat de bezorger van UPS / DPD het pakket daar afgeeft. Dit gebeurt alleen wanneer het voor de bezorger niet mogelijk is om op het aangegeven afleveradres het pakket af te leveren. De bezorger van UPS / DPD zal dan een afhaalkaart in uw brievenbus / bij de receptie achterlaten. Met deze afhaalkaart kunt u uw pakket bij het desbetreffende KIALA / DPD afhalpunt ophalen.

Als ik meerdere artikelen bestel, worden deze dan tegelijk bezorgd?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Als u de voorkeur heeft om de door u bestelde artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een datum kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Onze systemen zijn er op ingericht dat uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u wordt geleverd. U kunt tijdens het bestellen geen datum van levering selecteren. Wanneer u uw bestelling toch op een bepaalde dag geleverd wilt hebben dan kunt u dit kenbaar maken bij onze klantenservice. Tevens kunt u het opmerkingenveld in het betaalscherm hiervoor gebruiken. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op de door u gewenste datum geleverd wordt.

Hulp nodig?


Maandag t/m zaterdag

9.00u / 17.30u


  • Achteraf betalen
  • Geen verzendkosten vanaf €25,-
  • 14 dagen zichttermijn
  • 2 jaar garantie
  • Eigen winkels (NL + DE)

Laat hier je bericht achter

We nemen z.s.m. contact met je op

* Verplichte velden