U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Bezorging en Levertijden
Heeft u vragen over de bezorging van uw bestelling? Lees op deze pagina alles over onze bezorgmethoden, tijdvakken, verzendkosten, eigen bezorging en extra informatie met betrekking tot de bezorging van uw bestelling.
Bezorgmethoden
Voor bestellingen die op voorraad zijn kunt u uit onderstaande bezorgmomenten kiezen
(met uitzondering van bestellingen die met onze eigen bezorgdienst worden bezorgd, klik hier voor meer informatie).
Tijd van bestellen | Bezorgmoment | Postbedrijf |
---|---|---|
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld | volgende dag in huis ** | PostNL Standaard |
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld | volgende avond in huis* | PostNL Avond |
* avondlevering (18u – 22.30) is alleen mogelijk op geselecteerde artikelen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Niet mogelijk voor bezorging in België en de Waddeneilanden.
** PostNL standaard bezorgt van maandag tot en met zaterdag, met uitzondering van feestdagen.
POSTNL AVONDLEVERING
Met PostNL Avondlevering wordt uw bestelling de volgende dag tussen 18u en 22.30 's avonds bezorgd (bekijk bovenstaande tabel voor de voorwaarden). U ontvangt per e-mail een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.
OPHALEN IN DE WINKEL
Haalt u liever uw bestelling op in onze winkel aan de Vughterstraat 278 in ’s-Hertogenbosch? Dit kunt u bij de checkout tijdens uw bestelproces aangeven. Wij brengen u op de hoogte wanneer uw bestelling gereed is voor afhaling (ma t/m za van 9.30 - 17.30).
Levertijden
Onze systemen zijn ingericht om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. De precieze levertijd hangt af van de gekozen bezorgmethode (zie bovenstaande tabel) en of het door u bestelde artikel op voorraad is. Bij alle artikelen in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen kunnen wij uit voorraad leveren of staan voor ons gereserveerd in de distributiecentra van onze toeleveranciers. Hierdoor kunt u uw bestelling dan ook snel in huis verwachten.
LEVERTIJD NIET VOORRADIGE ARTIKELEN
Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle artikelen snel te leveren, bijvoorbeeld wanneer wij deze niet op voorraad hebben of wanneer een artikel speciaal voor u op maat gemaakt wordt. Deze artikelen worden eerst besteld bij onze toeleveranciers en worden na levering in ons distributiecentrum zo spoedig mogelijk bij u geleverd. De exacte levertijd hangt af van de leverancier en het door u bestelde artikel. De indicatieve levertijden staan vermeld bij de artikelen in onze webshop.
LEVERTIJD MEERDERE ARTIKELEN
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als u de voorkeur heeft om de door u bestelde artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld tijdens stap 6 van de checkout.
LEVERTIJD BUITENLAND
Voorradige artikelen leveren wij binnen Nederland en België binnen 1 werkdag. Wilt u uw bestelling in het buitenland laten leveren? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Verzendkosten
Bij MisterDesign betaalt u binnen Nederland en België geen verzendkosten bij bestellingen boven de €25 (met uitzondering van de Waddeneilanden). Voor bestellingen onder de €25 betaalt u €5,95 verzendkosten. De levering met onze eigen bezorgdienst is in Nederland gratis. Voor leveringen in België met onze eigen bezorgdienst betaalt u €50.
Bezorginformatie
BEZORGER GEMIST
Bent u niet thuis? Dan probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk is, komt hij de volgende dag nog een keer bij u langs voor een tweede afleverpoging. Bij PostNL laat de bezorger een bericht met daarop een niet-thuiscode achter. Met deze code kunt u zelf voor 22u online een nieuwe bezorgtijd of -plaats kiezen. Mislukt ook een tweede afleverpoging? Dan kunt u het pakket binnen twee weken ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.
BEZORGADRES WIJZIGEN
In sommige gevallen is het mogelijk om uw bezorgadres te wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
BEZORGDATUM KIEZEN
Onze systemen zijn erop ingericht dat uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u wordt geleverd. U kunt tijdens het bestelproces geen datum van levering selecteren. Wanneer u uw bestelling toch op een bepaalde dag geleverd wilt hebben dan kunt u dit kenbaar maken bij onze klantenservice. Tevens kunt u het opmerkingenveld in het betaalscherm hiervoor gebruiken. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling, indien mogelijk, op de door u gewenste datum geleverd zal worden.
BEZORGING BUITENLAND
Woont u buiten Nederland of België en wilt u graag designproducten bij MisterDesign bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij bespreken graag de mogelijkheden met u.
Eigen Bezorging
Voor de levering van grote artikelen, artikelen welke wij zelf bij u monteren of artikelen die extra zorgvuldig vervoerd moeten worden schakelen we onze eigen bezorgdienst in. Op de productpagina kunt u zien of een artikel met onze eigen bezorgdienst bij u wordt bezorgd. Als we uw bestelling met onze eigen bezorgdienst komen afleveren, nemen we van tevoren contact met u op en plannen we samen een aflevermoment in.
Lees hier meer informatie over onze eigen bezorgdienst.
-
Bezorging & Levertijd
-
Betalen & geldzaken
-
Retourneren
-
Garantie & Reparatie
-
Zakelijk bestellen
-
Eigen Bezorg- en Montagedienst
Laat hier je bericht achter
We nemen z.s.m. contact met je op
Maandag t/m vrijdag zijn we telefonisch bereikbaar van 9.30u – 17.30u.