Eigen Bezorging - Stap voor Stap

Eigen Bezorging

Gefeliciteerd! U heeft een prachtig nieuw design meubel aangeschaft en hij staat klaar voor levering. Hoe gaat de levering met onze eigen bezorgdienst precies in zijn werk? We leggen het graag stapsgewijs aan u uit. 

STAP 1: VOORBEREIDEN LEVERING
Wanneer het door u bestelde design meubel op voorraad is of wanneer hij in ons magazijn is gearriveerd gaan wij uw bestelling voorbereiden. Onze afdeling logistiek neemt contact met u op om in overleg een bezorgafspraak in te plannen. Twee tot drie dagen voor levering kunnen we een tijdvak van twee uur aangeven, waarin onze bezorgers bij u zullen arriveren.

Tijdens dit contactmoment bespreken we ook de mogelijkheden met betrekking tot het leveren op een verdieping en het eventueel verzorgen van een liftservice. Bekijk hier de voorwaarden en mogelijkheden van leveren op een verdieping. 

STAP 2: KLAAR VOOR VERTREK
Onze logistieke medewerkers picken uw bestelling in het magazijn en zetten deze stevig vast in onze eigen MisterDesign bus zodat de producten in uitstekende staat bij u aankomen. 

STAP 3: LEVERING
Bij aankomst dragen onze bezorgers uw bestelling zorgvuldig naar binnen en plaatsen deze op de door u aangewezen plek. Ook pakken ze uw bestelling voor u uit en controleren ze nog een laatste keer of uw nieuwe design meubel geheel onbeschadigd is.

STAP 4: MONTAGE
Geen zin of tijd om zelf uw meubels te monteren? Dat snappen wij bij MisterDesign maar al te goed. Daarom monteren onze deskundige bezorgers bijna alle meubels die zij met onze eigen bezorg- en montagedienst leveren, zodat u op de dag zelf nog van uw aankoop kunt genieten.* Uiteraard zorgen zij er ook voor dat alle deurtjes en/of laden goed afgesteld zijn. Indien nodig plaatsen zij viltjes onder het meubel.

* Niet alle meubels kunnen worden gemonteerd. Lees hier meer informatie over de voorwaarden en mogelijkheden van onze montage dienst.

STAP 5: AFRONDEN EN BETALEN
Na het plaatsen, monteren en controleren van uw nieuwe design meubel neemt onze bezorgservice het verpakkingsmateriaal weer netjes mee terug. Indien u de bestelling nog niet volledig heeft betaald kunt u bij onze bezorger het resterende bedrag per pin betalen. Na het afrekenen overhandigt de bezorger u de formulieren.





VOORWAARDEN EIGEN BEZORG- EN MONTAGEDIENST
Op zoek naar meer informatie over een van bovenstaande punten? Klik op onderstaande button voor meer informatie en voorwaarden over onze eigen bezorg- en montagedienst. 






Heeft u een vraag? Laat hier uw bericht achter

We nemen z.s.m. contact met u op.
Maandag t/m zaterdag zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00u – 17.30u.

* Verplichte velden