Eigen Bezorg- en Montagedienst

Wist u dat MisterDesign een eigen bezorg- en montagedienst heeft? Als u een prachtig design product zoals een eettafel bij ons heeft besteld wilt u natuurlijk dat hier extra zorgvuldig mee omgegaan wordt. Dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom komen onze deskundige en vriendelijke bezorgers graag uw bestelling persoonlijk bij u afleveren in onze stijlvolle en solide MisterDesign bus.

Onze bezorgers leveren niet alleen uw bestelling maar pakken de producten ook voor u uit, zetten ze op de juiste plek en monteren bijna alle meubelen die zij leveren. Zie voor uitzonderingen het kopje “Eigen Montageservice” verderop deze pagina. Het verpakkingsmateriaal nemen ze weer netjes mee terug. Op die manier heeft u direct plezier van uw nieuwe design producten. Vanzelfsprekend kost deze service u niets.





Eigen Bezorgdienst

DEZE DESIGN MEUBELS KOMEN WE ZELF BEZORGEN
Alle design producten met onderstaand label worden door onze eigen bezorgdienst geleverd en gemonteerd*. Dit betreft veelal grote artikelen zoals banken, kasten en eettafels die extra zorgvuldig vervoerd moeten worden. De overige bestellingen worden bij u geleverd door PostNL of Red je Pakketje. Klik hier voor alle antwoorden op uw vragen over leveringen door deze postbedrijven.

Label Eigen Bezorging

Graag alle artikelen die we zelf bezorgen in een overzicht? Bekijk dan hier onze pagina met de selectie van alle artikelen welke we zelf komen leveren en monteren.





* Er zijn enkele uitzonderingen waarbij bepaalde design artikelen niet kunnen worden gemonteerd. Lees meer over deze uitzonderingen bij het kopje 'eigen montageservice' onderaan deze pagina.

EIGEN BEZORGING IN STAPPEN
Benieuwd hoe eigen bezorging in zijn werk gaat en welke stappen er gevolgd worden? Bekijk dan hier hoe een levering met onze eigen bezorgdienst er stapsgewijs uitziet. 

BEZORGING OP VERDIEPING

Wij bezorgen uw bestelling op elke gewenste verdieping. Bij het maken van een bezorgafspraak zullen we u vragen of er een lift aanwezig is en wat de eventuele afmetingen daarvan zijn. Mocht uw bestelling niet in de lift passen dan overleggen we met u of we deze via de trap kunnen leveren (als het gewicht en afmeting van de bestelling dit toelaat). Indien dit niet het geval is regelen we graag een liftservice voor u. De kosten voor een liftservice zijn voor eigen rekening, welke wij voor de levering uiteraard met u bespreken.

LEVERTIJD
Bij alle producten in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. Een deel kunnen we uit voorraad leveren maar het kan ook zijn dat het product eerst moet worden besteld bij één van onze toeleveranciers. Bij producten die geleverd worden met onze eigen bezorgdienst nemen wij ruim van tevoren contact met u op om in goed overleg een bezorgafspraak te maken. Twee tot drie dagen voor levering kunnen we ook een tijdvak van twee uur aangeven.

BETALEN BIJ LEVERING
U kunt ervoor kiezen om het volledige bedrag van uw bestelling voor levering te betalen of een deel aan te betalen. Het resterende bedrag kunt u vervolgens bij onze bezorgers per pin te voldoen. Tip: Let erop dat het limiet van uw pinpas hoog genoeg is om het resterende bedrag te betalen.

BESTELLING OPHALEN
We bezorgen graag zelf uw bestelling, maar natuurlijk is het ook mogelijk om uw grotere meubels uit ons magazijn op te halen. Tijdens het bestelproces kunt u dit aangeven. Vervolgens laten wij u weten wanneer uw bestelling klaar staat, zodat u een moment kunt kiezen waarop u langs kunt komen.

UITZONDERING: WADDENEILANDEN
Woont u op de Waddeneilanden en wilt u graag uw design producten aanschaffen bij MisterDesign? De klantenservice helpt u graag verder om de mogelijkheden met u te bespreken.





EIGEN MONTAGEDIENST

Zoals eerder gezegd komen onze bezorgers niet alleen uw bestelde meubels bezorgen maar monteren zij deze ook voor u. Heeft u bijvoorbeeld een kast besteld? Dan monteren onze deskundige bezorgers deze voor u en zetten deze op de juiste plaats zodat u op de dag zelf nog van u aankoop kunt genieten. Uiteraard zorgen zij er ook voor dat alle deurtjes en/of laden goed afgesteld zijn. Indien nodig plaatsen zij viltjes onder het meubel.

UITZONDERINGEN EIGEN MONTAGEDIENST
Enkele artikelen zijn uitgesloten van onze montagedienst. Lees hieronder welke artikelen wij bij bezorging niet zelf voor u monteren. 

Verlichting: Verlichting wordt niet door onze bezorgers geïnstalleerd omdat zij hiervoor niet gecertificeerd zijn. Wilt u echter dat uw verlichting door een professionele installateur wordt gemonteerd, dan kunnen we hier in bemiddelen. Wanneer u hier gebruik van wenst te maken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice om alle mogelijkheden te bespreken.

Wandmeubels: Wandmeubels worden niet door onze bezorgers aan de wand gemonteerd. Een uitzondering hierop zijn de wandmeubels van Pastoe. Als u een wandmodel van Pastoe bestelt kunt u in de webshop de montageservice van Pastoe mee bestellen. Deze is geheel kosteloos. Pastoe komt dan het wandmeubel bij u bezorgen en monteren. Wilt u dat een wandmeubel van een ander merk professioneel gemonteerd wordt? Dan kunnen wij hier uiteraard in bemiddelen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. 
 

Laat hier je bericht achter

We nemen z.s.m. contact met je op
Maandag t/m zaterdag zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00u – 17.30u.

* Verplichte velden