Garantie & Reparatie

Ik heb mijn artikel niet in goede staat ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer u een defect artikel heeft ontvangen kunt u dit aangeven bij onze klantenservice. In overleg met u wordt dan besloten of het artikel vervangen of gerepareerd wordt. Dit is geheel afhankelijk van de situatie en het soort defect. Wij streven ernaar om het ontstane defect zo spoedig mogelijk te verhelpen. U heeft sowieso het recht om iedere aankoop, die u online bij MisterDesign heeft gedaan, binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan MisterDesign te retourneren. U ontvangt uw geld van het geretourneerde artikel op uw rekening volgens de gestelde terugstorttermijnen.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door algehele vervanging, reparatie of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

Hoe weet ik wat de fabrieksgarantie is van mijn artikel?

De termijn van de fabrieksgarantie vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Hoe lang duurt de reparatie van mijn artikel?

Wij streven ernaar om al onze reparaties uiterlijk binnen 4 weken te realiseren. Alle reparaties worden door een erkend bedrijf of de fabrikant zelf afgehandeld.

Krijg ik bericht wanneer mijn artikel is gerepareerd?

Zodra uw artikel is gerepareerd en gereed is om opnieuw bij u uitgeleverd te worden, nemen we contact met u op voordat het artikel wordt verstuurd.

Ik heb een klacht, wat nu?

Het kan uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van MisterDesign of dat u niet tevreden bent over een product wat door MisterDesign is geleverd. Wanneer dit het geval is dan vernemen we uw opmerking graag zodat we uw bevindingen kunnen gebruiken voor verdere verbetering van onze algehele service. Bij voorkeur ontvangen we uw klacht per e-mail, echter is ook een telefonische melding of schriftelijke melding per post mogelijk. U ontvangt binnen uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van uw melding een schriftelijke reactie waarin we een oplossing voor uw klacht bieden.

Mocht u niet tevreden zijn of de door MisterDesign aangedragen oplossing dan kunt u uw geschil aanmelden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kunt u terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR). Meer informatie vindt u hier.

Hulp nodig?


Maandag t/m zaterdag

9.00u / 17.30u


  • Achteraf betalen
  • Geen verzendkosten vanaf €25,-
  • 14 dagen zichttermijn
  • 2 jaar garantie
  • Eigen winkels

Laat hier je bericht achter

We nemen z.s.m. contact met je op

* Verplichte velden