Garantie & Reparatie

Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot de garantie en reparatie van uw design artikel.

Garantie op artikelen

Wettelijke garantie:Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door algehele vervanging, reparatie of terugbetaling.

Fabrieksgarantie:Naast een wettelijke garantie gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.



Reparatie

DEFECT PRODUCT
Wanneer een artikel defect is kunt u dit aangeven bij onze klantenservice. In overleg met u wordt dan besloten of het artikel vervangen of gerepareerd wordt. Dit is geheel afhankelijk van de situatie en het soort defect. Wij streven ernaar om het ontstane defect zo spoedig mogelijk te verhelpen. Alle reparaties worden door een erkend bedrijf of de fabrikant zelf afgehandeld.

STATUS REPARATIE
Zodra uw artikel is gerepareerd en gereed is om opnieuw bij u uitgeleverd te worden, nemen we contact met u op voordat het artikel wordt verzonden.



Losse Onderdelen

Heeft u een design product bij MisterDesign, of ergens anders, gekocht en is een onderdeel kwijt geraakt of toe aan vervanging? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij nemen dan contact op met de desbetreffende leverancier om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.



Klachtafhandeling

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van MisterDesign of over een product wat door MisterDesign is geleverd? De klantenservice hoort graag uw opmerking zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Daarnaast kunnen we uw bevindingen gebruiken voor verdere verbetering van onze algehele service. Bij voorkeur ontvangen we uw klacht per e-mail, echter is ook een telefonische of schriftelijke melding per post mogelijk. Binnen 2 werkdagen ontvangt u van onze klantenservice een reactie wanneer ze uw klacht in goede orde ontvangen hebben. U ontvangt binnen uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van uw melding een schriftelijke reactie waarin we een oplossing voor uw klacht bieden.

Mocht u niet tevreden zijn over de door MisterDesign aangedragen oplossing dan kunt u uw geschil aanmelden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook kunt u terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR). Meer informatie vindt u op de website van de ODR en SGC.


Laat hier je bericht achter

We nemen z.s.m. contact met je op
Maandag t/m zaterdag zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00u – 17.30u.

* Verplichte velden