U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Veelgestelde vragen over bestellen
Bekijk op deze pagina alle antwoorden op uw vragen over bestellen bij MisterDesign.
Bestellen
Zijn er voorwaarden van toepassing bij het plaatsen van een bestelling?
Om een bestelling te kunnen plaatsen dient u akkoord te gaan met de huidige CBW voorwaarden voor woonwinkels.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt bij MisterDesign op één van de volgende manieren betalen:
Betaalwijze | Webshop | Winkels |
---|---|---|
iDEAL | ✔ | |
Bancontact | ✔ | |
PayPal | ✔ | |
Achteraf betalen | ✔ | |
Visa | ✔ | |
Belfius | ✔ | |
Mastercard | ✔ | |
Aanbetalen | ✔ | ✔ |
Cadeaucheque | ✔ | ✔ |
Webshop Giftcard | ✔ | |
PIN | ✔ | |
Cash | ✔ | |
Factuur bij levering (B2B) | ✔ | ✔ |
ACHTERAF BETALEN
Bij bestellingen tot 250 euro kunt u ervoor kiezen om uw betaling pas te verrichten nadat u uw pakket hebt ontvangen. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen krijgt u per mail een betalingsverzoek van MultiFactor welke u binnen 14 dagen dient te voldoen. Om gebruik te maken van deze dienst dient u woonachtig te zijn in Nederland of België.
AANBETALEN
Wanneer u kiest voor deze betaalmethode wordt uw bestelling gereed gemaakt wanneer u tenminste 50% van het orderbedrag naar ons heeft overgemaakt en dit in goede orde door ons is ontvangen. Dit doet u middels een reguliere bankbetaling. U wordt dus niet doorgelinkt naar een betaalprovider tijdens het afrekenproces. Bij levering krijgt u een factuur van ons voor het restbedrag. U kunt deze factuur dan via een betaallink voldoen. Verdere betaalinstructies ontvangt u na het betaalproces per e-mail.
CADEAUCHEQUE
De MisterDesign cadeaucheque is na uitgifte twee jaar geldig en zowel in de webshop als in onze winkels te gebruiken. U kunt de cadeaucheque in één keer besteden of verspreid over verschillende aankopen. Benieuwd hoeveel tegoed u nog op uw cadeaucheque heeft staan? In uw winkelwagen op de website kunt u onderaan de code van uw cadeaucheque invullen en de status hiervan checken.
PAYPAL
Met PayPal kunt u veilig en gemakkelijk online geld overmaken. PayPal helpt uw creditcardinformatie en bankgegevens te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. U kunt eenvoudig en gratis een PayPal account aanmaken op de website van PayPal en hier uw bankrekening en of creditcard aan koppelen. U bepaalt zelf of uw aankopen worden afgeschreven van uw creditcard, bankrekening of PayPal-saldo. Sommige aankopen die u online met PayPal aanschaft komen in aanmerking voor PayPal Aankoopbescherming en PayPal Retourkosten Vergoeding. Bekijk de website van PayPal voor meer informatie.
FACTUUR BIJ LEVERING (B2B)
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bepaalde zakelijke klanten. Met deze betaalmethode ontvangt u na ontvangst van uw bestelling de factuur op het door u opgegeven factuuradres. Wilt u hier gebruik van maken, neem dan onderaan deze pagina contact op met onze klantenservice.
Ik ervaar een probleem bij het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Ik wil graag een groot aantal afnemen van één specifiek product
Bestelling annuleren
Mag ik mijn bestelling annuleren?
In sommige gevallen is het mogelijk om uw bestelling te annuleren, bekijk hiervoor de CBW Voorwaarden.
Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn bestelling?
In de meeste gevallen zijn hier kosten aan verbonden, bekijk hiervoor de CBW Voorwaarden.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Een aanvraag voor annulatie doet u via dit formulier.
Mijn online bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?
Voor de meeste artikelen geldt dat u binnen een termijn van 14 dagen, na ontvangst van het artikel, zonder opgave van redenen van de aankoop af kunt zien. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling fysiek in bezit krijgt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Artikelen die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of samengesteld, zijn uitgesloten van het retourrecht.
Ik heb al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Geldteruggave bij annulering is op basis van de door u gekozen betaalwijze. Bij annulering trachten wij de betaling binnen 7 dagen terug te storten. Heeft u per creditcard betaald, dan is het afhankelijk van uw creditcardmaatschappij wanneer u weer over het bedrag beschikt. Sommige creditcardmaatschappijen verwerken transacties namelijk aan het einde van elke maand.
Status van mijn bestelling
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van de bestelling en het voldoen van de (aan)betaling gaan we uw bestelling verwerken. Zodra uw bestelling gereed is voor verzending of bezorging krijgt u van ons bericht. In de tussentijd ontvangt u geen updates. Mocht uw bestelling vertraagd of niet meer leverbaar zijn dan informeren wij u altijd.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?
Indien u geen (automatische) bestelbevestiging heeft ontvangen adviseren wij u om uw ongewenste mailbox te controleren. Treft u daar ook geen bestelbevestiging aan? Dan kunt u een kopie van uw bestelbevestiging opvragen via dit formulier
Ik heb nog geen Track & Trace code ontvangen, wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als u gekozen heeft voor de bezorgmethode van PostNL dan ontvangt u altijd een Track & Trace code van de verzending. Deze Track & Trace code ontvangt u per mail, op het moment dat uw pakket door ons is overgedragen aan de vervoerder. U vindt op elke productpagina een actuele levertijd van het product.
Ik ben nog niet gebeld voor het maken van een leverafspraak, wanneer wordt er contact met mij opgenomen?
Als u gekozen heeft voor levering met onze eigen bezorging, dan maken wij hiervoor met u een afspraak. Deze afspraken worden pas gepland op het moment dat uw bestelling compleet is in ons magazijn. Heeft u een bestelling met daarin meerdere producten met een andere levertijd? Dan kunt u er vanuit gaan dat wij contact opnemen nadat wij het laatste product in ons magazijn hebben ontvangen. Wij streven ernaar een leveringsafspraak binnen 14 dagen daarna te plannen.
Voorraad en levertijd
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Indien een product op onze webshop voorradig is, kunt u dit op de productpagina terugvinden bij de productvariant. Staat dit niet in het groen aangegeven boven de levertijd? Dan is het product op dit moment niet voorradig in ons magazijn.
Wat is de levertijd?
De levertijd van uw bestelling hangt af van de gekozen bezorgmethode en of het door u bestelde artikel op voorraad is. Bij alle artikelen in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. De exacte levertijd hangt af van de leverancier en het door u bestelde artikel.
Levertijd meerdere artikelen:
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw complete bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Ongevraagd geannuleerd
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Wanneer uw bestelling door ons is geannuleerd kan dit verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld wanneer een artikel of uitvoering van een artikel uit collectie is bij onze leverancier en we deze niet meer voor u kunnen bestellen. Wanneer een bestelling vanuit ons geannuleerd wordt, ontvangt u hier ten alle tijde bericht over per e-mail.
Mijn bestelling is ongevraagd geannuleerd en het product is nu duurder, wat nu?
Wij verzoeken je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Je kunt contact met ons opnemen via dit formulier.
Prijs is gewijzigd
De prijs van een artikel is plots hoger, wat nu?
Wij verzoeken je om contact op te nemen met onze verkoop afdeling, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Je kunt contact opnemen met verkoop via dit formulier.
Heeft u nog geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan contact op via ons contactformulier.