Levertijden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze systemen zijn ingericht om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 2 werkdagen geleden dat u van uw bestelling de Track & Trace code heeft ontvangen van UPS / DPD en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 2 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om nog even te wachten. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger al meerdere bezorgpogingen heeft gedaan. Hierom verzoeken wij u om bij de klantenservice van UPS / DPD navraag te doen. U kunt ook uw pakket traceren met de Track & Trace code die u per e-mail ontvangen heeft.

Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste artikelen kunnen wij uit voorraad leveren of staan voor ons gereserveerd in de distributiecentra van onze toeleveranciers. Hierdoor kunt u uw bestelling dan ook snel in huis verwachten. Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle artikelen snel te leveren. Deze artikelen worden eerst besteld bij onze toeleveranciers en worden na levering in ons distributiecentrum zo spoedig mogelijk bij u geleverd. Deze indicatieve levertijden staan ook vermeld bij de artikelen in onze webshop.

Levertijd voorraadartikelen, mits voor 16.30u besteld

Nederland & België: 1 werkdag
Duitsland: 1 – 2 werkdagen
Overige landen binnen de EU: 2 – 3 werkdagen
Landen buiten de EU: 3 – 7 werkdagen

Levertijd artikelen die niet op voorraad zijn

Deze zijn verschillend per artikel / uitvoering. Check hiervoor de indicatieve levertijd die vermeld is bij het artikel.

Hulp nodig?


Maandag t/m zaterdag

9.00u / 17.30u


  • Achteraf betalen
  • Geen verzendkosten vanaf €25,-
  • 14 dagen zichttermijn
  • 2 jaar garantie
  • Eigen winkels (NL + DE)

Laat hier je bericht achter

We nemen z.s.m. contact met je op

* Verplichte velden